Tabung amal LA

Rabu, 29 Februari 2012

Nak belajar buat roti, tapi masalahnya.....




 
Assalamualaikum.....

  Dah lama rasanya aku tak update blog ni... Sian dia... Sorry la, aku ngah struggle menyiapkan jahit manik kat baju mak.. Tu pun baru 35% siap.. Kalau tak diganggu oleh sigundut boleh la aku siapkan dalam masa 2 weeks ni.. Aduyai gundut oi... Semua kerja umi terbantut kerana kamu.. 

baju yang harus aku siapkan
  
  Aku ngah fenin kepala ini pikirkan apa yang patut aku wat tuk attend kelas roti 4hb 3 ni.. Si gundut tu nyusu badan.. 3 ari lepas aku beli susu Dutch Lady 0-12mth kekonon nak cuba kasi dia minum... Hem... hampeh.. Bukan dia minum,disembur-sembur lagi ada la.. Geram je... Dah tu kena la aku mengepam kilang aku tuk hasilkan susu... Dah 2 ari aku cuba, yang nak dia minum.. Dia tolak kekiri kekanan poteng botol tu,dah meleleh- leleh susunya..  Nampak sangat yang dia tak nak minum dalam botol.. Aaisshhh.... Macam mana nak buat ni???

si gendut ku sayang....

  Orang yang nak menjaga dah ada... Kalau dia tetap tak nak botol, susah la aku... Adik...tolong umi la dik... 1 ari je... Umi belajo pun tuk adik gak kan.. Ha, bila umi pandai nanti boleh la umi watkan roti yang sedap2 tuk adik... Sapa yang untung? Adik gak... Betul tak.. betul tak... Mengambil peluang kakak kina tak de ni.. Karang kakak kina dah balik sini... Lagi la tak de can umi nak belajo.. Agak2 kalo bagi pakai sudu ke picagari ke dia nak tak?? Boleh ker?? 

  Wah.. kalo begini caranya ada can aku kena bawa sekali si gundut tu.... Tapi... sapa yang nak nolong jaga dia... waaaaaa...... Macam mana ni....
thanks sudi baca entry kaknda, jangan lupa komen ye ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam.. hye semua...

Jangan lupa komen sepatah 2 kata disini ye.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...