Tabung amal LA

Ahad, 29 Januari 2012

TENTANG JOB DIRUMAH

Assalamualaikum....

      Kali ni Linda nak tulis pasal JOBDIRUMAH.. Ramai sangat yang tanya Linda betul ke kerja yang ditawarkan oleh Jobdirumah ni. Jawapan untuk soalan tu adalah BETUL. Jobdirumah buat masa ni la yang Linda tau satu-satunya agensi yang menawarkan kerja2 Online di rumah yang diambil dari agensi luar negara.
      Kenapa kena bayar RM50? RM50 tu untuk pendaftaran dan penyelengaraan dorg. Dorg pun ada pekerja gak yang perlu dibayar gaji. Antara kerja dorg yang Linda tau la. Hantar Job Listing tuk semua ahli yang berdaftar, bayar duit komisen untuk agen2 Affiliate. Tu je la yang Linda tau buat masa ni..
      Pada Linda tak rugi pun RM50 tu, disamping korang boleh cari kerja yang korang suka, korang pun boleh jadi salah sorang dari agen Jobdirumah . Korang akan dibayar RM20 untuk setiap orang yang klik kat link korang. Tak susah pun. Kalau korang tak suka nak wat macam tu, korang bid je la kerja2 yang berkaitan dengan kemahiran korang. Korang jangan risau la. Ni bukan macam yang ada kat iklan2 tu kena bayar RM10 ke RM20 ke pastu promoted link url. Kerjanya takde gak. Jangan cakap Linda mulut laser ye. Linda pun pernah terkena gak. Tapi tak pe, Linda halalkan je duit tu.
      Ni antara Job Listing yang dorg email kat Linda, takut korang cakap Linda tipu plak.


   Yang ni plak email komisen. Bukan nak menunjuk. Linda nak hilangkan ragu2 korang tentang Jobdirumah ni (wah boleh dapat komisen lebih ni.. hahahaha.. Gurau je..) Tu tak penting yang penting korang tak rasa tertipu.

       Ha takat ni je la yang Linda boleh bagi tau.. Harap penerangan ni dapat membantu korang ye.. Follow Linda ye untuk entry seterusnya..

I WILL DO MY BEST TO GET THE BEST


thanks sudi baca entry kaknda, jangan lupa komen ye ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam.. hye semua...

Jangan lupa komen sepatah 2 kata disini ye.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...