Tabung amal LA

Jumaat, 16 Mac 2012

Aduhai bila nak kemas ni....


Sebelum dengar aku membebel apa kata tekan kat sini, ssini pulak, yang sini, kat sini pun..
(^_^)

Kusut dan semak rasanya...
Dengan keadaan umah yang cam kapal kena langgar ngan todak...
Jenuh aku pikir kat mana nak aku lempor barang2 ni...
Aku kena siapkan kemas kat bahagian dapur ngan bilik aku sementara org2 menukang tu 
siapkan slip bumbung tu...
Arap2 sempat la aku kemas sebelum diorang siap....
Tapi masalah problemnya....
Barang2 dalam umah ni punya la banyak...
Dah macam kat tempat barang2 terpakai kat Rengit tu...
Dah macam Muzium tempat letak barang2 sejarah pun ada...
Mana taknya buka sekolah asbend aku yang time tadika pun elok lagi atas gerobok tu....
Nak je aku sedekahkan kat tempat recycle tu....
Tapi....   (tak tau boleh ke tak... T_T)
Ada tak sesapa yang nak tolong aku kemas...(^_^)
help me... help me...



thanks sudi baca entry kaknda, jangan lupa komen ye ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam.. hye semua...

Jangan lupa komen sepatah 2 kata disini ye.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...